Page 4 - Газета 2020 №1
P. 4

КРУГЛИЙ СТІЛ "  СТАБІЛЬНА ВЗАЄМОДІЯ ШКІЛЬНИХ ПАРЛАМЕНТІВ
        З МІСЬКИМ УЧНІВСЬКИМ ПАРЛАМЕНТОМ – ЗАПОРУКА ПРОДУКТИВ-
                                                 НОЇ РОБОТИ "

          КОУЧИНГ- МАРАФОН «СТРАТЕГІЯ УСПІХУ» - БЕЗЦІННИЙ ДОСВІД У
                                                ЖИТТІ ПІДЛІТКІВ

                     КРУГЛИЙ СТІЛ

         14 листопада у Палаці дитячої та Юнацької тво-
         рчості відбувся круглий стіл за участі президен-
         тів шкільних самоврядувань " Стабільна взаємо-
          дія шкільних парламентів з Міським учнівським
         парламентом – запорука продуктивної роботи ".
          Ведучою заходу була Занько Анжеліка - голова
         Міського учнівського парламенту, а секретарем –
         Кравченко Катерина – заступник голови комісії з
         питань освіти та науки. Круглий стіл відвідали                    Коучинг-марафон
                 представники навчальних закла-
        дів№1,6,17,54,12,26,46,50,14,11,3,30,28,44,52,36,20,57,             «СТРАТЕГІЯ УСПІХУ»
               18,24,32,39,41,51,5,4,21,27,ЛЖЕП,ХАЛ,
                        ФТЛ,ХТМЛ.
         Круглий стіл складався з 2 частин. У першій час-     Проект «Коучинг-марафонів» реалізовується за ініціативи
         тині про свої форми та методи роботи доповіда-       Ради Міського учнівського парламенту вже другии  рік. Ко-
          ли комісії Міського учнівського парламенту, та      учинг – це сучасна технологія, яку створили для розвитку
         про успішну роботу самоврядування у своїй шко-       потенціалу людеи  і команд, задля досягнення заздалегідь
          лі. У другій частині нашого круглого столу ми      узгоджених цілеи  та докорінної  зміни моделеи   поведінки, що
         перейшли до обговорення найважливіших питань         призводить до розкриття внутрішнього потенціалу особи-
         стосовно встановлення стабільних взаємовідно-        стості. В цьому році, в рамках проекту буде проведено три
         син Міського учнівського парламенту разом з ор-     коучинг-марафони, першии  відбувся у середу, 30 жовтня, 43
         ганами дитячого самоуправління м.Херсона. Були                  члена парламенту (представники
                підняті деякі питання щодо цього.            шкіл№1,2,3,5,6,9,11,12,14,16,17,20,26,27,28,30,31,32,33,39,41,44,4
         Відповідаючи на них, кожен бажаючий мав розпо-      6,51,52,54,55,56,57,ТЛМ,АлХДУЮ,ЛЖЕП) взяли активну  участь
        вісти про проблему, що існує та власну пропози-      у  вищезазначеному заході.Марафон складався з 3-коучингів:
        цію щодо вирішення цієї проблеми. Таким чином         «Основи проектного менджменту» (тренер - Мирошніченко
        кожен міг зрозуміти в якому напрямку потрібно          Наталія Віталії вна, проектнии  менеджер ГО «Глобальнии
        рухатися, щоб всі делегати відвідували комісії
        згідно з розподілом та клуби МУП, повідомляли            погляд», кандидат економічних наук, доцент ХЕПІ ),
        про події та новини з засідань та забезпечували         «Команда високих досягнень» (тренер - Фурман Ольга
        зворотній зв'язок МУП та шкільних самовряду-         Андрії вна,  практичнии  психолог Херсонської  спеціалізованої
        вань.                                                  школи І-ІІІ ст. № 30 з поглибленим вивченням предметів
                                                             природничо-математичного циклу та англіи  ської  мови), «Час
                                                                як регулятор життєвого шляху особистості. Технологія
                                                             управління свої м часом» (тренер - Хараім Анна Олександрів-
                                                               на, практичнии  психолог академічного ліцею імені О.В.
                                                             Мішукова ХМР при ХДУ; спеціаліст ІІ категорії ; магістр психо-
                                                              логії ; Психотерапевт за методом кататимно-імагінативної
                                                                           психотерапії  (символдрами).
                                                             У трьох групах. упродовж 7 годин, лідери спілкуючись з’ясо-
                                                                                  вували, як:
                                                             - правильно спланувати и   написати проект, отримали навич-
                                                                           ки управління проектами ;
                                                             - в якии  момент група стає командою, і що потрібно зробити,
                                                                          щоб стати єдиною командою?
                                                              - складати матриці часу, які є технології  таи  м менеджменту
                                                              та правила гармоніи  ного розподілу часу – одного з показ-
                                                                             ників успішної  людини.
                                                              Всі лідери отримали сертифікат учасника коучинг-марафону
                                                                               «Стратегія успіху».
   1   2   3   4   5   6   7   8