Від 23.04.2019 № 77-Т
Про організацію оздоровлення
та відпочинку дітей у м. Херсон
у 2019 році
Керуючись п. 5.2.4. Положення про управління освіти Херсонської міської ради, на виконання рішення Херсонської міської ради від 22.12.2017 № 1133 «Про внесення доповнень та змін до Заходів Програми економічного та соціального розвитку м. Херсона на 2016-2018 роки та до Міської програми оздоровлення та відпочинку дітей м. Херсона на період 2016-2020 років», рішень виконавчого комітету Херсонської міської ради від 30.11.2016 № 470 «Про внесення змін до міської програми оздоровлення та відпочинку дітей м. Херсона на період 2016-2020 років, від 19.03.2019 № 112 «Про організацію літнього оздоровлення та відпочинку дітей у 2019 році», наказу Департаменту освіти, науки та молоді від 19.04.2019 № 101 «Про організацію літнього оздоровлення та відпочинку дітей у 2019 році», з метою організації повноцінного відпочинку й оздоровлення дітей і підлітків, створення належних умов для організації змістовного дозвілля учнів, фізкультурно-оздоровчої та спортивної роботи, продуктивної праці, зайнятості здобувачів освіти під час канікул
Н А К А З У Ю:
- Затвердити мережу пришкільних і міських таборів відпочинку, створених на базі закладів загальної середньої та позашкільної освіти (далі – табори відпочинку, додаток 1).
- Затвердити Типове положення про пришкільний (міський) табір відпочинку з денним перебуванням дітей при закладах загальної середньої та позашкільної освіти Херсонської міської ради (додаток 2), паспорт на відкриття і функціонування пришкільного (міського) табору до роботи (додаток 3).
- Керівникам закладів загальної середньої та позашкільної освіти:
- 1.Спланувати роботу з організації змістовного дозвілля, оздоровлення і відпочинку дітей улітку 2019 року та забезпечити її проведення протягом літа.
- 2. До 17.05.2019:
- 3.Організувати роботу таборів відпочинку згідно з Положенням про табори відпочинку закладів.
- 4.Створити необхідні умови в закладах загальної середньої та позашкільної освіти для повноцінного відпочинку, зайнятості дітей і підлітків у літній період.
- 1.4.Повідомляє керівнику навчального закладу про нещасні випадки, що сталися в таборі, організовує надання першої долікарської допомоги потерпілим та розслідування нещасного випадку, у разі потреби викликає швидку допомогу і забезпечує супровід дітей до лікувального закладу.
3. Затвердити перелік документації в пришкільних (міських) таборах відпочинку (додаток 4).
4.2.1. наказом по закладу затвердити Положення про табір відпочинку відповідно до Типового;
4.2.2. призначити директорів таборів відпочинку та надати копії наказів до управління освіти;
4.2.3. забезпечити якісний підбір педагогічних, медичних та інших працівників для роботи в таборах відпочинку при навчальних закладах.
4.5. З 27.05.2019 забезпечити роботу пришкільних таборів з денним перебуванням дітей.
4.6. Протягом оздоровчого сезону забезпечити:
4.6.1. відпочинок та оздоровлення не менш як 70 % дітей від загальної кількості учнів, які підлягають оздоровленню, та 100% дітей , які потребують особливої соціальної уваги та підтримки;
4.6.2. дієвий контроль за виконанням планових показників щодо оздоровлення та відпочинку дітей підпорядкованих освітніх закладів;
4.6.3. контроль за дотриманням вимог законів України „Про оздоровлення та відпочинок дітей”, „Про охорону дитинства”, „Про забезпечення санітарно-епідеміологічного благополуччя населення”, „Про пожежну безпеку”, за створенням належних умов для охорони життя і здоров’я дітей, якісного харчування, дотриманням санітарних, протипожежних правил, порядку проведення екскурсій, походів, купання у водоймах, правил перевезення дітей автомобільним та іншими видами транспорту; профілактикою дитячого травматизму та запобігання нещасним випадкам;
4.6.4. дотримання в таборах відпочинку на базі закладів освіти режиму харчування, денного відпочинку, змістовного дозвілля тощо;
4.6.5. харчування за кошти міського бюджету під час відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки: дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування; дітей осіб, визнаних учасниками бойових дій відповідно допункту 19частини першої статті 6 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту"; дітей, один із батьків яких загинув (пропав безвісти) у районі проведення антитерористичних операцій, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, бойових дій чи збройних конфліктів або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних у районі проведення антитерористичних операцій, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, бойових дій чи збройних конфліктів, а також внаслідок захворювання, одержаного у період участі в антитерористичній операції, у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях; дітей, один із батьків яких загинув під час масових акцій громадянського протесту або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час масових акцій громадянського протесту; дітей, зареєстрованих як внутрішньо переміщені особи; рідних дітей батьків-вихователів або прийомних батьків, які проживають в одному дитячому будинку сімейного типу або в одній прийомній сім’ї; дітей, взятих на облік службами у справах дітей як такі, що перебувають у складних життєвих обставинах; дітей з інвалідністю; дітей, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи; дітей, які постраждали внаслідок стихійного лиха, техногенних аварій, катастроф; дітей із багатодітних сімей; дітей із малозабезпечених сімей; дітей, батьки яких загинули від нещасного випадку на виробництві або під час виконання службових обов’язків, у тому числі діти журналістів, які загинули під час виконання службових обов’язків; дітей, одному з батьків яких встановлено інвалідність I або II групи; дітей, які перебувають на диспансерному обліку; талановитих та обдарованих дітей – переможців міжнародних, всеукраїнських, обласних, міських, районних олімпіад, конкурсів, фестивалів, змагань, спартакіад, відмінників навчання, лідерів дитячих громадських організацій; дітей-учасників дитячих творчих колективів та спортивних команд, у межах лімітних призначень (додатки 5, 6, 7);
4.6.6. цільове та в повному обсязі використання бюджетних коштів, передбачених на проведення оздоровлення та відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки;
4.6.7. залучення додаткових позабюджетних коштів для фінансування літнього оздоровлення та відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки;
4.6.8. відпочинок дітей непільгових категорій у міських та пришкільних таборах за рахунок батьківської плати;
4.6.9. організацію загонів праці та відпочинку на базі пришкільних таборів з 6-годинним режимом роботи, загонів активного відпочинку, мовних загонів, профільних, тематичних змін для талановитих, обдарованих дітей, лідерів учнівського самоврядування;
4.6.10. проведення для учнів культурно-масових, військово-патріотичних, фізкультурно-спортивних, еколого-натуралістичних і природоохоронних, науково-технічних заходів і розваг, творчих конкурсів, краєзнавчих екскурсій, туристичних походів, відвідування дітьми театрів, музеїв, інших закладів культури і мистецтва з метою ознайомлення з визначними пам’ятками історії;
4.6.11. сприяння зайнятості в літній період дітей шкільного віку із сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах;
4.6.12. залученню коштів підприємств, установ, організацій, професійних спілок і фондів, добровільних внесків юридичних та фізичних осіб для організації проведення відпочинку та оздоровлення дітей;
4.6.13. інформування про стан охоплення дітей шкільного віку послугами оздоровлення та відпочинку дітей (за встановленими формами, додаток 8) щомісяця до 02 та 17 числа у паперовому варіанті або скановану копію інформації в електронному вигляді, починаючи з червня.
5. Головному бухгалтеру централізованої бухгалтерії при управлінні освіти (Варгата С.І.):
5.1.Забезпечити фінансування міських таборів відпочинку «Сонечко», «Юнга», «Альтаїр» таборів з денним перебуванням дітей, загонів активного відпочинку в літній період 2019 року в межах бюджетних призначень на рік за КТПКВК 0611090 «Надання позашкільної освіти позашкільними закладами освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми», КТПКВК 0611020 «Надання загальної середньої освіти загальноосвітніми навчальними закладами (в т.ч. школою-дитячим садком, інтернатом при школі), спеціалізованими школами, ліцеями, гімназіями, колегіумами», КТПКВК 0611070 «Надання загальної середньої освіти спеціальними загальноосвітніми школами-інтернатами, школами та іншими навчальними закладами для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку» та КТПКВК 0611161 «Забезпечення діяльності інших закладів у сфері освіти».
5.2.Проводити оплату за харчування дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки (п. 4.6.5.), у таборах відпочинку з денним перебуванням дітей на базі закладів загальної та позашкільної освіти згідно з додатком 5 (додається).
5.3. У разі невикористання окремими таборами виділених з міського бюджету коштів, підготувати наказ про перерозподіл їх між таборами відпочинку, зазначеними у пункті 1 даного наказу.
6. Відповідно до розрахунків, здійснених на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 року № 1591 (додаток 6) та згідно з листом статуправління встановити вартість харчування:
6.1. дітей у пришкільних таборах відпочинку відповідно до додатка 5 даного наказу. Діти, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, харчуються безкоштовно за рахунок бюджетних коштів у межах лімітних призначень на відпочинок по освітньому закладу;
6.2. у міських таборах відпочинку «Сонечко», «Юнга», «Альтаїр» – 51,20грн. на день (вартість харчування на 14 днів –716,80 грн.).Для дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, - харчування за рахунок бюджету в межах лімітних призначень.
6.3. у загонах активного відпочинку дітей «Скіф» (Центр позашкільної роботи), «Дельфін» (міський міжшкільний навчально-виробничий комбінат) з цілодобовим (14 днів по 102,40 грн./добу) перебуванням дітей (вартість харчування на 14 днів – 1433,60 грн.), діти, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, харчуються за рахунок бюджетних коштів у межах лімітних призначень на відпочинок;
6.4. в оздоровчому таборі ім. І. Голубця (м. Скадовськ Херсонської області) з цілодобовим перебуванням дітей – вартість 1-го дитино-дня – 156,75 грн. (у т. ч. харчування - 102,40 грн). Діти, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, харчуються за рахунок бюджетних коштів у межах лімітних призначень на відпочинок.
6.5. на базі пансіонату «Енергія» з цілодобовим перебуванням дітей з батьками (14 днів). Вартість харчування дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки – 102,40 грн. на добу (вартість харчування на 14 днів 1433,60 грн.) Вартість харчування за рахунок коштів спеціального фонду бюджету (батьків) – 102,40 грн. на добу.
7. Директорам таборів відпочинку, створених на базі закладів загальної середньої та позашкільної освіти:
7.1. до 25.04.2019 надати заяву на відкриття пришкільного/міського табору відпочинку та до 17.05.2019 пакет документів на відкриття табору відпочинку до головного управління Держпродспоживслужби у м. Херсоні та управління освіти. Не допускати відкриття дитячих таборів відпочинку без дозволу управління Держпродспоживслужби в м. Херсоні;
7.2. створити безпечні умови перебування дітей у таборах, здійснювати постійний контроль за охороною життя і здоров’я дітей, нести персональну відповідальність за дотриманням санітарних, протипожежних правил, порядку проведення екскурсій, походів, купання дітей у водоймах;
7.3. довести до відома батьків, чиї діти відпочиватимуть у пришкільних таборах, реквізити для перерахування коштів за харчування дітей у пришкільних таборах закладів загальної середньої освіти на рахунок, відкритий в Головному управлінні Державної казначейської служби України у м. Херсоні.
Реквізити:
Р/Р 31558282135762
ГУДКСУ в Херсонській області
МФО 852010
ЄДРПОУ 02146713
Призначення: ЗЗСО №___ пришк. табір.
7.4. Організувати повноцінне та якісне харчування дітей.
7.5. Забезпечити національно-патріотичну спрямованість виховної роботи з дітьми з урахуванням особливостей тематичної зміни, пам’ятних дат та місцевих особливостей історико-культурного розвитку краю.
7.6. З 15.05.2019 до 29.06.2019 взяти участь в огляді на кращий заклад відпочинку та надати до управління освіти документи на конкурс.
7.7. Не пізніше другого дня після закінчення зміни надати відповідну документацію до централізованої бухгалтерії при управлінні освіти про відпочинок дітей у пришкільних та міських таборах.
7.8. У дводенний термін по закінченню роботи табору надати до управління освіти статистичні звіти (за формою статуправління).
8. Керівникам закладів позашкільної освіти до 31.05.2019 надати до управління освіти плани оздоровлення та організації відпочинку дітей на літній період та списки дітей, які відпочиватимуть у позаміському таборі за бюджетні кошти.
9. Директорові дитячого оздоровчого центру «Юнга» (Молявко О. І.):
9.1. до 15.05.2019 укомплектувати штати вихователів на період роботи з 27.05.2019 по 30.08.2019 у межах бюджетних призначень на 2019 рік за КТПКВК 0611090 «Надання позашкільної освіти позашкільними закладами освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми»;
9.2. протягом п’яти змін забезпечити відпочинок не менше 630 дітей шкільного віку, у тому числі 250 дітей пільгових категорій.
10. Директорам Херсонського Центру позашкільної роботи (Свинаренко І.П.), Херсонського дитячо-юнацького клубу фізичної підготовки №5 (Кислова Г. М.):
10.1. забезпечити закупівлю путівок для відпочинку (оздоровлення) обдарованих вихованців (учнів, слухачів) закладів позашкільної освіти - переможців олімпіад, конкурсів, фестивалів, змагань, Спартакіад усіх рівнів у позаміських закладах відпочинку та оздоровлення з цілодобовим перебуванням дітей з урахуванням здешевлення вартості на суму 225,55 грн. на добу;
10.2. нести персональну відповідальність за складання списків та оформлення документації на перебування дітей у позаміських таборах.
11. Директорові Херсонського Центру позашкільної роботи Свинаренко І.П. організувати з 25 травня 2019 року оздоровлення дітей пільгових категорій на базі оздоровчого табору ім. І. Голубця (м. Скадовськ Херсонської області).
12. Головному спеціалісту управління освіти Херсонської міської ради Азеговій Г.Д.:
12.1. протягом літа забезпечити облік дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, що відпочиватимуть у міських, пришкільних або позаміських таборах з використанням бюджетних коштів відповідно до вимог чинного законодавства;
12.2. забезпечити контроль за охопленням послугами з оздоровлення і відпочинку усіх дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки.
13. Головним спеціалістам управління освіти Татаровській О.В., Кошелюк Т.В., Азеговій Г.Д.:
13.1. 07.05.2019 о 14.00 провести спільно з Управлінням Держпродспоживслужби у м. Херсоні та міським управлінням з надзвичайних ситуацій нараду-навчання для керівників таборів відпочинку (на базі Херсонської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 28 ім. О.С.Пушкіна Херсонської міської ради);
13.2. організувати роботу комісії із залученням спеціалістів управління Державної служби надзвичайних ситуацій у Херсонській області та управлінням Держпродспоживслужби у м. Херсоні та з 20.05.2019 по 24.05.2019 перевірити готовність міських та пришкільних таборів відпочинку до відкриття;
13.3. висвітлювати в засобах масової інформації хід оздоровчої кампанії 2019 року.
14. Головному спеціалісту відділу з питань виховної роботи та позашкільної освіти Татаровській О.В.:
14.1. до 01.09.2019 підбити підсумки конкурсу на кращий табір відпочинку та забезпечити участь переможців у обласному етапі конкурсу;
14.2. до 28.09.2019 підготувати наказ про підсумки організації відпочинку, оздоровлення та зайнятості школярів улітку 2019 року.
15. Контроль за виконанням наказу покласти на першого заступника начальника управління освіти Кулик О.М. та заступника начальника управління освіти Сафроненко Т.М.
Начальник управління освіти Ю.М.Ніконов
ПОГОДЖЕНО
Перший заступник
начальника управління освіти О.М.Кулик
Заступник
начальника управління освіти
з фінансових питань Т. М. Сафроненко
Начальник відділу
загальної середньої освіти С.В.Омельчук
Начальник відділу
з питань виховної роботи
та позашкільної освіти В.М.Поздняк
Начальник загального відділу Л.М.Коврига
Завідувач сектора
з правових питань відділу кадрів Ю. В. Петриченко
Виконавці:
Татаровська О.В.
42 33 37
Азегова Г. Д.
22 33 37
Ісакова О.
Додаток 1
до наказу управління освіти
від 23.04.2019 № 77-Т
Мережа пришкільних і міських таборів відпочинку, планові показники
щодо організації відпочинку та оздоровлення дітей влітку 2019 року
№ з/п пришкільних таборів |
Назва, № навчального закладу |
Всього дітей у закладі |
Кількість дітей, яких необхідно охопити послугами відпочинку/ оздоровлення (без врахування учнів 9-х та 11-х класів) |
Примітка |
1. |
2. |
3. |
4. |
|
1. |
ЗЗСО № 1 |
955 |
866 |
|
2. |
ЗЗСО № 2 |
194 |
174 |
|
3. |
ЗЗСО № 3 |
983 |
864 |
|
4. |
ЗЗСО № 4 |
771 |
687 |
|
5. |
ЗЗСО № 5 |
161 |
161 |
|
6. |
ЗЗСО № 6 |
977 |
844 |
20 учнів ЗЗСО № 16 на базі пришкільного табору відпочинку гімназії № 6 |
7. |
ЗЗСО № 7 |
66 |
66 |
|
8. |
ЗЗСО № 8 |
107 |
87 |
|
9. |
ЗЗСО № 9 |
272 |
231 |
|
10. |
ЗЗСО № 11 |
613 |
73 |
|
11. |
ЗЗСО № 12 |
569 |
494 |
|
12. |
ЗЗСО № 13 |
243 |
206 |
|
13. |
ЗЗСО № 14 |
414 |
385 |
|
14. |
ЗЗСО № 15 |
526 |
449 |
|
15. |
ЗЗСО № 17 |
346 |
307 |
|
16. |
ЗЗСО № 18 |
317 |
289 |
|
17. |
ЗЗСО № 20 |
1171 |
1139 |
20 вихованців ДЮСШ № 3 |
18. |
ЗЗСО № 21 |
319 |
275 |
|
19. |
ЗЗСО № 24 |
1234 |
1087 |
|
20. |
ЗЗСО № 25 |
261 |
261 |
|
21. |
ЗЗСО № 27 |
873 |
757 |
10 вихованців ДЮКФП №5 |
22. |
ЗЗСО № 28 |
520 |
440 |
|
23. |
ЗЗСО № 30 |
1282 |
1113 |
|
24. |
ЗЗСО № 31 |
869 |
773 |
|
25. |
ЗЗСО № 32 |
1020 |
879 |
|
26. |
ЗЗСО № 33 |
180 |
159 |
|
27. |
ЗЗСО № 34 |
191 |
156 |
|
ЗЗСО № 35 |
202 |
180 |
||
28. |
ЗЗСО № 36 |
439 |
391 |
|
29. |
ЗЗСО № 37 |
603 |
529 |
|
30. |
ЗЗСО № 38 |
556 |
490 |
|
31. |
ЗЗСО № 39 |
354 |
297 |
|
32. |
ЗЗСО №40 |
86 |
77 |
|
33. |
ЗЗСО № 41 |
985 |
869 |
|
34. |
ЗЗСО № 43 |
103 |
94 |
|
35. |
ЗЗСО № 44 |
786 |
702 |
|
36. |
ЗЗСО № 45 |
517 |
463 |
|
37. |
ЗЗСО № 46 |
899 |
793 |
|
38. |
ЗЗСО № 47 |
696 |
604 |
|
39. |
ЗЗСО № 48 |
865 |
747 |
|
40. |
ЗЗСО № 50 |
756 |
677 |
20 вихованців ДЮКФП №4, 20 вихованців ДЮСШ № 6 |
41. |
ЗЗСО № 51 |
664 |
609 |
|
42. |
ЗЗСО № 52 |
1130 |
1006 |
25 вихованців ДЮКФП № 5 |
43. |
ЗЗСО № 53 |
840 |
749 |
15 вихованців ДЮКФП №5 |
44. |
ЗЗСО № 54 |
721 |
659 |
|
45. |
ЗЗСО № 55 |
1048 |
920 |
|
46. |
ЗЗСО № 56 |
1296 |
1131 |
|
47. |
ЗЗСО № 57 |
774 |
689 |
|
48. |
ТЛМ |
600 |
512 |
|
49. |
НВО «ХАБАД» |
40 |
30 |
|
50. |
Спеціальна № 1 |
107 |
96 |
|
ЗЗСО № 16 |
193 |
176 |
||
ЗЗСО № 26 |
730 |
644 |
||
ЗЗСО № 29 |
32 |
32 |
||
Ш-С № 86* |
27 |
27 |
||
ФТЛ |
768 |
371 |
||
Ал ХДУ |
546 |
262 |
||
ЦОМ |
380 |
0 |
||
ЛЖЕП |
213 |
65 |
||
51. |
Херсонський міський навчально-виробничий комбінат |
Міський табір відпочинку «Альтаїр» |
||
52. |
Херсонський Центр позашкільної роботи |
Міський табір відпочинку «Сонечко» |
||
53. |
Херсонський дитячий оздоровчий центр «Юнга» |
Міський табір відпочинку «Юнга» |
Додаток 2
до наказу управління освіти
від _23.04.2019 № 77-Т
Типове положення
про пришкільний (міський) табір відпочинку з денним перебуванням дітей
1. Загальні положення
1.1. Пришкільний (міський) табір відпочинку з денним перебуванням дітей (надалі табір відпочинку) є пристосованим закладом відпочинку із денним перебуванням дітей, метою діяльності якого є реалізація права кожної дитини на повноцінний відпочинок, забезпечення змістовного дозвілля, відновлення фізичних і психічних функцій дитячого організму, сприяння розвитку духовності та соціальної активності дітей, задоволення інтересів і особистих запитів відповідно до індивідуальних потреб, формування у дітей трудових інтересів і навичок. Табір відпочинку функціонує на період літнього відпочинку дітей.
1.2. Табір відпочинку у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, рішеннями місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, Статутом (повна назва навчального закладу) _________________________________________ , а також цим Положенням.
1.3. Засновником (власником) табору відпочинку є (повна назва навчального закладу) _______________________________________. Табір відпочинку не є юридичною особою і перебуває у складі навчального закладу як структурний підрозділ. Табір відпочинку розміщується у стаціонарних приміщеннях навчального закладу за адресою: __________________________________________, підпорядковується керівнику навчального закладу.
2. Організаційно-правові засади діяльності дитячого відпочинкового закладу
2.1. Табір відпочинку „________” планує свою роботу відповідно до річного плану роботи (повна назва навчального закладу) _________________________________________ __________ .
2.2. Тривалість відпочинкової зміни встановлюється рішенням виконавчого комітету Херсонської міської ради, не може становити менше 14 днів.
Тривалість щоденного перебування дітей у таборі не може бути менше 6 годин (у режимі без денного сну), та менше 8 годин (у режимі з денним сном).
Харчування дітей проводиться через кожні 3,5-4 години.
2.3.Табір відпочинку приймає на відпочинок дітей шкільного віку.
Зарахування дітей до табору відпочинку здійснюється з урахуванням віку та стану здоров’я дитини.
Для учнів 5 – 8, 10 класів під час проходження навчальної практики можуть бути організовані загони праці та відпочинку.
Для учнів 1 – 10 класів можуть бути організовані профільні зміни (туристична, спортивна, додаткової освіти: юних біологів, математиків, екологів тощо), загони активного відпочинку (комбіновані форми відпочинку на базі пришкільних (7 днів) та стаціонарних (7 днів) таборів) або інші відповідні загони.
2.4. Відпочинок дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки (дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, бездоглядних та безпритульних дітей, дітей-інвалідів, дітей, які постраждали внаслідок стихійного лиха, техногенних аварій, катастроф; дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей; дітей, батьки яких загинули від нещасних випадків на виробництві або під час виконання службових обов’язків; дітей, які перебувають на диспансерному обліку; талановитих та обдарованих дітей - переможців міжнародних, всеукраїнських, обласних, міських, районних олімпіад, конкурсів, фестивалів, змагань, спартакіад, відмінників навчання, лідерів дитячих громадських організацій; дитячих творчих колективів та спортивних команд; дітей працівників агропромислового комплексу та соціальної сфери села) у таборах відпочинку з денним перебуванням дітей на базі навчальних
закладів, здійснюється за пільговими путівками з використанням бюджетних коштів, згідно з планом та кошторисом.
Пільгові путівки до табору відпочинку надаються дітям за рішенням ради навчального закладу (наявність у навчальних закладах відповідних документів, які підтверджують статус дитини, обов’язкова). Наказом по навчальному закладу затверджується списочний склад дітей, що потребують особливої соціальної уваги та підтримки, які отримали пільгові путівки.
Діти, батьки яких загинули від нещасних випадків на виробництві або під час виконання службових обов’язків, надають ксерокопію відповідного документа.
Обдаровані та талановиті діти – переможці міжнародних, всеукраїнських, обласних, міських, районних олімпіад, конкурсів, фестивалів, змагань, спартакіад усіх рівнів (1-3 особисте або командне місце); відмінники навчання; лідери дитячих громадських організацій, дитячі творчі колективи та спортивні команди надають ксерокопію відповідного посвідчення, диплома, грамоти тощо про звання переможця, рішення керівного органу дитячої громадської організації (для лідерів дитячих громадських організацій), копію табелю, або виписку з рішення педагогічної ради.
Бездоглядні діти надають лист-клопотання про виділення путівки від служби у справах дітей, на профілактичному обліку в якій перебуває учень.
Діти, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, забезпечуються путівкою до дитячого закладу оздоровлення або відпочинку (крім санаторно-курортного лікування) за бюджетні кошти 1 раз на рік.
2.5. Зарахування дітей до табору відпочинку здійснюється за заявою батьків, на підставі путівки та за наявності документу про стан здоров’я дитини (профілактичні щеплення та епідеміологічне оточення).
З урахуванням віку та інтересів дітей у таборі відпочинку створюються групи (загони), наповнюваність яких визначається відповідно до державних санітарних правил і норм улаштування, утримання і організації режиму діяльності таборів відпочинку.
2.6. Путівка до табору відпочинку — це документ, який засвідчує право дитини на перебування у пришкільному (міському) таборі відпочинку і визначає вартість харчування однієї дитини в конкретному закладі протягом відпочинкової зміни.
2.7. За рішенням батьківської ради (комітету) навчального закладу на здійснення культурно-масових заходів, переїзду дітей у межах міста Херсона можуть залучатися додаткові кошти у відповідності до чинного законодавства.
2.8. Дитячий табір відпочинку працює за власним планом роботи, організовує та здійснює різноманітні масові заходи. План роботи табору відпочинку затверджується директором табору.
3. Організація оздоровчо-виховного процесу
3.1. Табір відпочинку веде пропаганду здорового способу життя, забезпечує дітям, які перебувають у ньому:
- захист життя і здоров’я;
- належні умови для повноцінного відпочинку, розвитку їхніх творчих здібностей, занять фізичною культурою, туризмом, природоохоронною та краєзнавчою роботою, суспільно-корисною працею, оволодіння іншими корисними навичками тощо;
- користування матеріально-технічною, культурно-спортивною, оздоровчою, виробничою, науковою та корекційно-відновлювальною базою пришкільного табору відпочинку;
- вільне висловлювання поглядів, думок, переконань;
- захист від будь-яких форм експлуатації, насилля з боку педагогічних та інших працівників табору відпочинку, пропаганди релігійних конфесій.
3.2. Діти, які перебувають у таборі відпочинку, повинні:
- дотримуватись правил внутрішнього розпорядку;
- підвищувати загальний культурний рівень, оволодівати знаннями, уміннями, практичними навичками здорового способу життя, дотримуватися морально-етичних норм;
- бережливо ставитися до державної, комунальної та приватної власності;
- брати посильну участь у суспільно корисній праці.
3.3. Виховний процес у таборі відпочинку здійснюється відповідно до індивідуальних можливостей, інтересів, нахилів і здібностей дітей, з урахуванням їх віку, психофізичних
особливостей, стану здоров’я та з використанням різноманітних організаційних форм роботи та інших форм роботи, передбачених цим положенням.
3.4. Табір відпочинку може організовувати роботу своїх гуртків, груп та інших творчих об’єднань у приміщеннях за межами закладу, якщо вони пристосовані для перебування там дітей (спортивні бази, стадіони тощо).
3.5. Відрахування дитини з табору відпочинку здійснюється за бажанням батьків (чи осіб, які їх замінюють), за систематичне порушення правил внутрішнього розпорядку або на підставі медичного висновку про стан здоров’я дитини, що унеможливлює її перебування в дитячому закладі відпочинку.
Забороняється безпідставне відрахування дитини з табору відпочинку.
4. Управління табором відпочинку і кадрове забезпечення
4.1. Керівництво табором відпочинку здійснює його директор, який призначається і звільняється з посади директором навчального закладу.
4.2. Директор табору відпочинку здійснює безпосереднє керівництво та контроль за діяльністю пришкільного (міського) табору:
- затверджує календарний план роботи закладу відпочинку;
- затверджує режим дня;
- затверджує правила внутрішнього розпорядку для дітей та працівників;
- комплектує групи дітей (загони), затверджує їх наказом по табору;
- організовує інструктаж працівників табору відпочинку з техніки безпеки, профілактики травматизму, запобігання нещасним випадкам з дітьми, дотримання санітарно-гігієнічних норм і правил, а також надання невідкладної долікарської допомоги;
- забезпечує дотримання санітарно-гігієнічних, протипожежних норм і правил техніки безпеки;
- здійснює контроль за відпочинково-виховним процесом, забезпечує створення належних умов для відпочинку дітей;
- контролює дотримання фінансової дисципліни у таборі відпочинку;
- укладає угоди про співпрацю з юридичними та фізичними особами за погодженням з директором навчального закладу;
- представляє інтереси табору відпочинку в усіх установах, організаціях, на підприємствах;
- звітує перед управлінням освіти про результати діяльності табору відпочинку в установлені терміни;
- видає в межах своєї компетенції накази, що стосуються діяльності табору відпочинку, організовує і контролює їх виконання;
- забезпечує раціональний підбір і розстановку кадрів, затверджує посадові обов’язки працівників табору відпочинку;
- відповідає за допуск до роботи працівників, які своєчасно пройшли обов’язковий медичний огляд.
4.3. На посади педагогічних та медичних працівників призначаються особи з числа працівників закладу, які мають відповідну освіту.
4.4. Перед початком роботи кожен працівник повинен подати санітарну книжку, бути ознайомленим з умовами праці, правилами внутрішнього розпорядку, посадовою інструкцією.
4.5. При оформленні на роботу працівники табору відпочинку проходять обов’язковий медичний огляд, інструктаж з техніки безпеки, профілактики травматизму, запобігання нещасним випадкам з дітьми, дотримання санітарно-гігієнічних правил та надання невідкладної долікарської допомоги.
4.6. Працівники табору відпочинку мають право на:
- внесення пропозицій щодо поліпшення відпочинково-виховного процесу;
- ініціативу у виборі форм, методів, засобів роботи з дітьми;
- участь у роботі методичних об’єднань, рад, зборів, інших органів самоврядування табору відпочинку, у заходах, пов’язаних з організацією відпочинково-виховної роботи;
- різні види заохочення за сумлінне виконання покладених обов’язків.
4.7. Працівники табору відпочинку зобов’язані:
- дотримуватися вимог Положення, виконувати правила внутрішнього розпорядку та посадові обов’язки; берегти життя та здоров’я дітей, захищати їх інтереси, пропагувати здоровий спосіб життя;
- виконувати накази директора табору відпочинку;
4.8. Працівники табору відпочинку працюють згідно з графіком, затвердженим його директором, з урахуванням вимог законодавства про працю.
4.9. Батьки або інші законні представники дітей мають право:
- ознайомитися із положенням табору відпочинку, правилами перебування дитини у таборі, змістом освітніх, оздоровчих, медичних програм або програм відпочинку, в яких братиме участь дитина;
- захищати права та законні інтереси дитини;
- брати участь в організації та проведенні заходів;
- звертатися до адміністрації табору відпочинку, його засновника (власника), органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з питання поліпшення роботи табору відпочинку.
4.10. Батьки або інші законні представники дітей зобов’язані:
- забезпечити дитину на час перебування у таборі відпочинку необхідним одягом, взуттям, засобами гігієни, постільною білизною;
- провести з дитиною превентивну роботу щодо запобігання шкідливим звичкам та проявам негативної поведінки; сприяти дотриманню нею режиму роботи табору відпочинку;
- забезпечити проходження дитиною медичного обстеження при влаштуванні у міські табори та (за потребою) у пришкільні табори відпочинку;
- подавати інформацію працівникам табору відпочинку, особам, які супроводжують дітей, про індивідуальні особливості дитини;
- відшкодувати заподіяні табору відпочинку збитки внаслідок недисциплінованої поведінки дитини.
5. Організація роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності в таборі відпочинку
5.1 Директор табору відпочинку:
5.1.1. Уживає необхідних заходів для створення безпечних і нешкідливих умов, виконання санітарно-гігієнічних норм і вимог з охорони праці під час проведення відпочинку.
5.1.2. Контролює і надає методичну допомогу вихователям табору відпочинку з питань створення безпечних і нешкідливих умов праці й відпочинку вихованців.
5.1.3. Проводить навчання та інструктажі з охорони праці вихователів та інших осіб, які залучені до роботи у таборі.
Надання дітям та працівникам табору відпочинку невідкладної медичної допомоги на дошпітальному етапі здійснюється медичними працівниками табору.
Надання дітям та працівникам табору відпочинку невідкладної медичної допомоги при гострих та невідкладних станах, у т.ч. стаціонарної, здійснюється територіальним лікувально-профілактичним закладом.
5.1.5. Під час організованого перевезення дітей, які перебувають у таборі відпочинку, забезпечує медичний нагляд за ними. Медичний супровід забезпечується також при організованому перевезенні дітей до (від) місць відпочинку.
5.1.6. Забезпечує безпечний стан робочих місць, обладнання, господарського інвентарю, спортивного спорядження тощо.
5.1.7. Здійснює обов'язковий постійний контроль за якістю харчування дітей, дотриманням санітарно-гігієнічного та протиепідемічного режиму, безпечними умовами відпочинку, за проведенням роботи з формування здорового способу життя.
5.2. Працівники табору відпочинку несуть персональну відповідальність за збереження життя і здоров'я дітей, які відпочивають в ньому.
5.3.У кожному приміщенні табору відпочинку розробляється та вивішується на видному місці план евакуації дітей та дорослих у разі пожежі чи стихійного лиха.
5.4. Табір відпочинку (керівник установи, що забезпечує організацію харчування дітей у таборі) забезпечує збалансоване харчування дітей, необхідне для їх нормального росту і розвитку, із дотриманням вимог щодо якості та безпеки продукції, визначених нормативними документами.
6. Фінансово-господарська діяльність та матеріально-технічна база табору відпочинку
6.1. Управління та фінансова діяльність табору відпочинку комунальної форми власності здійснюється за рахунок коштів міського бюджету в межах лімітних призначень (у відповідності до кошторису, затвердженому рішенням виконавчого комітету Херсонської міської ради та кошторису витрат на літнє оздоровлення і відпочинок, затвердженому наказом управління освіти Херсонської міської ради), батьківської плати та додаткових джерел, незаборонених законодавством.
6.2.Додатковими джерелами фінансування табору відпочинку можуть бути добровільні внески юридичних та фізичних осіб, інші надходження, не заборонені законодавством, які використовуються для впровадження діяльності, передбаченої Положенням.
6.3. Ведення діловодства, бухгалтерського обліку та звітності, статистичної звітності в таборі відпочинку здійснюється у порядку, визначеному законодавством України.
6.4. Перед початком сезону директор табору відпочинку забезпечує наявність у таборі відпочинку наказу про відкриття табору, акта про готовність табору відпочинку, санітарного паспорта, інструкцій з техніки безпеки, профілактики травматизму і запобігання нещасним випадкам з дітьми, протипожежної безпеки тощо.
Директор
________________________________ ________________
(повна назва навчального закладу)
Додаток 3
до наказу управління освіти
від 23.04.2019 № 77-Т
м. ХЕРСОН, ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
П А С П О Р Т
на відкриття і функціонування
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
(назва оздоровчого табору)
на період оздоровчого сезону 2018 року.
Реєстраційні дані:
1.1. код ЄДРПОУ________________________________________________________
1.2.ПІБ начальника табору_______________________________________________
1.3.адреса_______________________________________________________________
1.4. телефон_____________________________________________________________
1.5. форма власності______________________________________________________
1.6. орган підпорядкування________________________________________________
1.7.юридична адреса органу підпорядкування
____________________________________________________________________________________________________
1.8. дата введення в дію табору ____________________________________________
2.Водозабезпечення______________________________________________________
3.Каналізація____________________________________________________________
4.Харчування____________________________________________________________
5. Середньо облікова кількість працюючих____________________________________________________________
6.Об’єкти культурно-масового призначення___________________________________________________________
7. Пожежна безпека __________________________________________________
______________________________________________________________________
паспорт видано „____”_________________ 2019 р.
Перший заступник начальника
управління освіти _________ О.М.Кулик
Начальник відділу управління освіти
з питань виховної роботи _________ В.М.Поздняк
Головний спеціаліст управління освіти
з охорони праці та безпеки життєдіяльності _________ Т.В.Кошелюк
______________________________________ _________ ____________
______________________________________
Директор табору __________ _____________
Директор закладу освіти ________ _______________
М.П. підпис ПІБ
Додаток 4
до наказу управління освіти
від 23.04.2019 № _77-Т
ПЕРЕЛІК
документації пришкільного (міського) табору відпочинку
Перелік документів
|
Пришкільні табори
|
Міські табори
|
I. Загальна документація
|
||
1.1. Статут (Положення) дитячого закладу.
|
+
|
+
|
1.2. Санітарний паспорт (дозвіл Держсанепідслужби).
|
+
|
+
|
1.3. Акт перевірки готовності табору відпочинку до роботи.
|
+
|
+
|
1.4. Книга наказів директора табору відпочинку.
|
+
|
+
|
1.5. Книга протоколів загальних зборів (конференції) колективу дитячого закладу відпочинку, органів самоврядування.
|
-
|
За потребою
|
1.6. Контрольно-візитаційна книга (загальноосвітнього, позашкільного навчального закладу).
|
+
|
+
|
1.7. План роботи табору.
|
+
|
+
|
1.8. Акти, довідки державного інспектування табору відпочинку.
|
+
|
+
|
1.9. Правила внутрішнього розпорядку для працівників освітнього закладу (посадові інструкції працівників табору).
|
+
|
+
|
1.10. Книга відгуків і пропозицій.
|
+
|
+
|
II. Документація педагогічного забезпечення
|
||
2.1. План роботи на зміну.
|
+
|
+
|
2.2. Графік проведення виховних заходів.
|
+
|
+
|
2.3. План спортивно-масової роботи.
|
+
|
+
|
2.4. Журнали обліку роботи гуртків, секцій тощо.
|
+
|
+
|
2.5. Розклад роботи гуртків.
|
+
|
+
|
2.6. Графік роботи спортивних секцій.
|
+
|
+
|
2.7. Правила внутрішнього розпорядку для дітей та дорослих.
|
+
|
+
|
2.8. Розпорядок дня.
|
+
|
+
|
2.9. Графік чергування по дитячому табору відпочинку виховательського персоналу і груп/загонів.
|
+
|
+
|
2.10. Інструкція про черговий загін.
|
+
|
+
|
2.11. Графік вихідних виховательського персоналу.
|
+
|
|
2.12. Книга протоколів засідання педагогічної ради.
|
(за потребою)
|
(за потребою)
|
2.13. Журнал виходу за територію дитячого закладу оздоровлення та відпочинку.
|
+
|
|
III. Медична документація та документація
з організації харчування дітей у дитячому закладі оздоровлення та відпочинку
|
||
3.1. Списки дітей по загонах, підписані вихователями з усіма вихідними даними дитини та позначкою „здоровий”.
|
+
|
+
|
3.2. Перспективне двотижневе меню, затверджене управлінням Держсанепідслужби.
|
+
|
+
|
3.3. Бракеражний журнал сирої продукції.
|
+
|
+
|
3.4. Перелік постачальників харчових продуктів, графіки і маршрути їх постачання.
|
||
3.5. Наявність сертифікатів якості продукції від постачальників.
|
+
|
+
|
3.6. Графік харчування дітей.
|
+
|
+
|
3.7. Санітарний журнал (журнал „Здоров’я”).
|
+
|
+
|
3.8. Журнал контролю за якістю готової їжі (бракеражний журнал готової продукції).
|
+
|
+
|
3.9. Журнал температурного режиму холодильного обладнання.
|
+
|
+
|
3.10. Журнал реєстрації амбулаторних хворих.
|
+
|
+
|
3.11. Журнал обліку дітей, що перебувають на диспансерному обліку.
|
+
|
+
|
3.12. Журнал огляду на коросту та педикульоз.
|
+
|
+
|
3.13. Списки дітей, які відносяться до спеціальної чи підготовчої груп для занять фізичною культурою.
|
+
|
+
|
3.14. Списки дітей, які не вміють плавати.
|
+
|
+
|
3.15. Медичні довідки на дітей або списки дітей, завірені медпрацівником.
|
+
|
+
|
3.16. Санітарні книжки працівників пришкільного (міського) табору відпочинку
|
+
|
+
|
IV. Документація щодо безпеки перебування дітей у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку
|
||
4.1. Наказ про організацію роботи з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності.
|
+
|
+
|
4.2. Наказ про відповідального за стан пожежної безпеки.
|
+
|
+
|
4.3. Наказ про дотримання заходів протипожежної безпеки та на випадок стихійного лиха.
|
+
|
+
|
4.4. Акт прийому приміщень для функціонування табору.
|
+
|
+
|
4.5. Акт випробовування спортивного інвентарю.
|
+
|
+
|
4.6. Протокол проходження навчання з питань охрони праці, безпеки життєдіяльності працівників дитячого закладу оздоровлення та відпочинку відповідно до штатного розпису.
|
+
|
+
|
4.7. Посадові інструкції та інструкції з охорони праці, безпеки життєдіяльності працівників дитячого закладу оздоровлення та відпочинку відповідно до штатного розпису.
|
+
|
+
|
4.8. Інструкції з безпеки життєдіяльності для вихованців табору.
|
+
|
+
|
4.9. Інструкція із дотримання заходів протипожежної безпеки та на випадок стихійного лиха.
|
+
|
+
|
4.10. План евакуації із дотримання заходів протипожежної безпеки та на випадок стихійного лиха.
|
+
|
+
|
4.11. Схема оповіщення на випадок надзвичайної ситуації.
|
+
|
+
|
4.12. Протокол перевірки захисного заземлення, опору ізоляції, випробовування засобів індивідуального захисту.
|
+
|
+
|
4.13. Журнали проведення інструктажів з працівниками та вихованцями.
|
+
|
+
|
V. Основна фінансово-господарська документація
|
||
5.1. Штатний розпис, список працівників табору
|
+
|
+
|
5.2. Журнал реєстрації дітей (порядковий номер путівки, дата заїзду, прізвище, ім'я та по батькові дитини, відомості про батьків, домашня адреса, дата від'їзду дитини з табору відпочинку тощо)
|
+
|
+
|
5.3. Журнал обліку путівок, путівки (у перший день кожної зміни).
|
+
|
+
|
5.4. Калькуляція вартості ліжко-дня (харчування)
|
+
|
+
|
5.5. Калькуляція витрат на дозвіллєву програму в таборі відпочинку
|
+
|
+
|
5.6. Зведена відомість про кількість дітей у загонах.
|
+
|
+
|
5.7. Списки загонів, підписані вихователями.
|
+
|
+
|
Додаток 5
до наказу управління освіти
від _23.04.2019 _ № 77-Т
Розподіл коштів
на організацію відпочинку дітей у міських та позаміських таборах улітку
2019 року
№ п/п |
Категорія табору |
Виділені бюджетні кошти (грн.) |
Термін роботи табору |
Вартість харчування (грн.) 1 дитини за зміну |
Кіль-кість дітей |
|
Батьківські кошти |
Бюджетні кошти |
|||||
1. |
Дитячий оздоровчий центр „Юнга” |
179200,00 |
Червень липень, серпень 5 змін |
0 |
51,20*14 = 716,80 |
250 |
51,20*14 = 716,80 |
0 |
380 |
||||
2. |
Табір відпочинку „Сонечко” (Центр позашкільної роботи) |
143360,00 |
Червень, липень, серпень 5 змін |
0 |
51,20*14 = 716,80 |
200 |
51,20*14 = 716,80 |
0 |
200 |
||||
3. |
Табір відпочинку „Альтаїр” |
129024,00 |
Червень, липень, серпень 5 змін |
0 |
51,20*14 = 716,80 |
180 |
51,20*14 = 716,80 |
0 |
60 |
||||
4. |
Загони активного відпочинку дітей „Скіф” з цілодобовим (14 днів) перебуванням дітей (Центр позашкільної роботи): |
286720,00 |
Червень, липень |
0 |
102,40*14= 1433,60 |
200 |
102,40*14= 1433,60 |
0 |
50 |
||||
5. |
Загони активного відпочинку дітей „Дельфін” з цілодобовим (14 днів) перебуванням дітей (міський міжшкільний навчально-виробничий комбінат) |
86016,00 |
Липень |
0 |
102,40*14= 1 433,60 |
60 |
102,40*14= 1 433,60 |
0 |
30 |
||||
6. |
Здешевлення путівок у позаміські табори (Центр позашкільної роботи): |
189462,00 |
Червень, липень, серпень |
0 |
225,55*21= 4 736,55 |
40 |
7. |
Здешевлення путівок у позаміські табори (табір ім. І.Голубця) |
132623,00 |
Червень, липень, серпень |
0 |
225,55* 21= 4 736,55 |
28 |
8. |
Кошти на проведення Центром позашкільної роботи навчально-тренувальних зборів і змагань, участь у фестивалях і конкурсах |
142096,00 |
Червень |
0 |
||
9. |
Здешевлення путівок у позаміські табори (Дитячо-юнацький клуб фізичної підготовки № 5) |
132623,00 |
Травень, червень 1 зміна |
225,55* 21= 4 736,55 |
28 |
|
10. |
Оздоровчий табір ім. І. Голубця (м. Скадовськ, Херсонської області) з цілодобовим (14 днів) перебуванням дітей |
1326080,00 |
Червень липень серпень |
102,40*14= 1 433,60 |
925 |
|
156,75*14= 2 194,50 |
480 |
|||||
Кошти на проведення культмасової роботи, забезпечення виховного процесу, придбання спортивного інвентарю, господарських товарів, медичних препаратів, перевезення та страхування дітей, екскурсійний супровід в оздоровчому таборі ім. І. Голубця |
410886,00 |
Червень липень серпень |
||||
11. |
Пансіонат «Енергія» з цілодобовим перебуванням дітей з батьками |
71680,00 |
Травень серпень |
0 |
102,40*14= 1 433,60 |
50 |
102,40*14= 1 433,60 |
0 |
60 |
Додаток 6
до наказу управління освіти
від 23.04.2019 № 77-Т
Інформація
про вартість харчування
у пришкільних таборах відпочинку
№ п/п |
Назва, № навчального закладу |
Вартість одноразового харчування дітей (обід),грн./день |
Вартість 3-разового харчування дітей, грн./день |
Вартість харчування за зміну (14 днів), 3-разове харчування, грн. |
1 |
Гімназія № 1 (ТОВ "Базісторг" ) |
40,66 |
76,24 |
1067,36 |
2 |
ЗЗСО №54 |
|||
3 |
ЗЗСО №55 |
|||
4 |
ЗЗСО № 2 (ТОВ "Сервис-Гранд") |
40,69 |
76,29 |
1068,06 |
5 |
Гімназія № 3 |
|||
6 |
ЗЗСО № 4 |
|||
7 |
ЗЗСО № 5 |
|||
8 |
Гімназія № 6 |
|||
9 |
ЗЗСО № 8 |
|||
10 |
НВК № 9 |
|||
11 |
НВК № 11 |
|||
12 |
ЗЗСО № 13 |
|||
13 |
ЗЗСО № 14 |
|||
14 |
НВК № 15 |
|||
15 |
ЗЗСО № 16 |
|||
16 |
ЗЗСО № 17 |
|||
17 |
ЗЗСО № 18 |
|||
18 |
Гімназія № 20 |
|||
19 |
ЗЗСО № 21 |
|||
20 |
ЗЗСО № 24 |
|||
21 |
ЗЗСО № 25 |
|||
22 |
ЗЗСО № 26 |
|||
23 |
ЗЗСО № 27 |
|||
24 |
ЗЗСО № 28 |
|||
25 |
ЗЗСО № 30 |
|||
26 |
ЗЗСО № 31 |
|||
27 |
ЗЗСО № 32 |
|||
28 |
ЗЗСО № 33 |
|||
29 |
ЗЗСО № 34 |
|||
30 |
ЗЗСО № 35 |
|||
31 |
ЗЗСО № 36 |
|||
32 |
ЗЗСО № 37 |
|||
33 |
ЗЗСО № 38 |
|||
34 |
ЗЗСО № 39 |
|||
35 |
ЗЗСО № 41 |
|||
36 |
НВК № 43 |
|||
37 |
ЗЗСО № 44 |
|||
38 |
ЗЗСО № 45 |
|||
39 |
ЗЗСО № 46 |
|||
40 |
ЗЗСО № 47 |
|||
41 |
НВК №48 |
|||
42 |
ЗЗСО № 50 |
|||
43 |
ЗЗСО № 51 |
|||
44 |
ЗЗСО № 52 |
|||
45 |
ЗЗСО № 53 |
|||
46 |
НВК № 56 |
|||
47 |
ЗЗСО № 57 |
|||
48 |
ЛЖЕП |
|||
49 |
Спец. 1 |
40,69 |
66,12 (2-разове харчування), 76,29 (3-разове харчування) |
925,68 (2-разове харчування) 1068,06 (3-разове харчування) |
50 |
ТЛМ |
40,69 |
76,29 |
1068,06 |
51 |
Школа-сад №40 |
27,31 |
51,20 |
716,80 |
52 |
Школа-сад №86 |
27,31 |
51,20 |
716,80 |
53 |
НВК № 7 |
27,31 |
51,20 |
716,80 |
54 |
ЗНЗ №12 |
40,69 |
66,12 (2-разове харчування), 76,29 (3-х разове харчування) |
925,68 (2-х разове харчування), 1068,06 (3-х разове харчування) |
Додаток 7
до наказу управління освіти
від 23.04.2019 № 77-Т
Розподіл пільгових путівок по закладам
заклад |
кількість дітей |
кількість пільгових путівок |
спортивні загони |
загони на ззсо |
|
гімназія № 1 |
936 |
24 |
0 |
0 |
|
ззсо № 54 |
694 |
30 |
0 |
0 |
|
ззсо № 55 |
1040 |
40 |
0 |
0 |
|
94 |
0 |
||||
усього: 94 |
|||||
ззсо № 2 |
208 |
10 |
0 |
0 |
|
ззсо № 3 |
1024 |
25 |
0 |
0 |
|
ззсо № 4 |
817 |
30 |
0 |
0 |
|
ззсо № 5 |
146 |
10 |
0 |
0 |
|
гімназія № 6 |
954 |
30 |
0 |
15 (ззсо №16) |
|
ззсо № 8 |
100 |
15 |
0 |
0 |
|
ззсо № 9 |
261 |
15 |
0 |
0 |
|
нвк № 11 |
590 |
25 |
0 |
0 |
|
ззсо №13 |
258 |
20 |
0 |
14(ззсо №35) |
|
ззсо №14 |
415 |
15 |
0 |
0 |
|
ззсо № 15 |
487 |
20 |
0 |
0 |
|
ззсо № 16 |
201 |
0 |
0 |
0 |
|
ззсо № 17 |
340 |
20 |
0 |
0 |
|
ззсо № 18 |
306 |
15 |
0 |
0 |
|
гімназія № 20 |
1139 |
30 |
20 |
0 |
|
ззсо № 21 |
311 |
17 |
0 |
0 |
|
ззсо № 24 |
1241 |
35 |
0 |
0 |
|
ззсо № 25 |
225 |
25 |
0 |
0 |
|
ззсо № 26 |
824 |
0 |
0 |
0 |
|
ззсо № 27 |
881 |
35 |
10 |
0 |
|
ззсо № 28 |
533 |
15 |
0 |
0 |
|
ззсо № 30 |
1257 |
40 |
0 |
0 |
|
ззсо № 31 |
838 |
30 |
0 |
0 |
|
ззсо № 32 |
1035 |
35 |
0 |
0 |
|
ззсо № 33 |
153 |
15 |
0 |
0 |
|
ззсо № 34 |
156 |
15 |
40 |
0 |
|
ззсо № 35 |
191 |
0 |
0 |
0 |
|
ззсо № 36 |
414 |
20 |
0 |
0 |
|
ззсо № 37 |
572 |
20 |
0 |
0 |
|
ззсо № 38 |
537 |
20 |
0 |
0 |
|
ззсо № 39 |
340 |
20 |
0 |
0 |
|
ззсо № 41 |
945 |
30 |
0 |
0 |
|
ззсо № 43 |
106 |
15 |
0 |
0 |
|
ззсо № 44 |
771 |
30 |
0 |
0 |
|
ззсо № 45 |
469 |
25 |
0 |
0 |
|
ззсо № 46 |
885 |
35 |
0 |
0 |
|
ззсо № 47 |
636 |
15 |
25 |
0 |
|
нвк № 48 |
807 |
35 |
0 |
2(ззсо №35) |
|
ззсо № 50 |
735 |
25 |
40 |
0 |
|
ззсо № 51 |
644 |
25 |
0 |
0 |
|
ззсо №52 |
1117 |
35 |
25 |
0 |
|
ззсо № 53 |
836 |
30 |
15 |
0 |
|
ззсо № 56 |
1270 |
40 |
0 |
0 |
|
ззсо № 57 |
732 |
30 |
0 |
0 |
|
ФТЛ |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
ЛЖЕП |
146 |
0 |
0 |
0 |
|
992 |
175 |
31 |
|||
всього путівок 1198 |
|||||
ззсо № 40 |
94 |
5 |
0 |
||
школа-сад №86 |
32 |
7 |
0 |
||
усього 12 |
|||||
нвк№ 7 |
69 |
11 |
0 |
||
ззсо № 12 |
555 |
28 |
0 |
||
ТЛМ |
614 |
28 |
0 |
||
усього 67 |
|||||
усього путівок 1371 |
|||||
спец.1 |
103 |
31 |
0 |
||
всього 1402 зі спеціальною |
|||||
Додаток 8
до наказу управління освіти
від _23.04.2019 № 77-Т
Таблиця 1
Кількість дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, охоплених оздоровленням та відпочинком за бюджетні кошти
(осіб)
№ рядка |
Кількість дітей, які охоплені оздоровленням та відпочинком |
||||||||||||
усього |
із них влітку |
||||||||||||
усього |
у т.ч. дівчат |
у тому числі |
усього |
у т.ч. дівчат |
у тому числі |
||||||||
оздоровленням |
у т.ч. дівчат |
відпочинком |
у т.ч. дівчат |
оздоровленням |
у т.ч. дівчат |
відпочинком |
у т.ч. дівчат |
||||||
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
Усі категорії дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки |
01 |
||||||||||||
у тому числі |
|||||||||||||
Діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, які перебувають в різних сімейних формах виховання |
02 |
||||||||||||
Діти осіб, визнаних учасниками бойових дій |
03 |
||||||||||||
Діти, один з батьків яких загинув (пропав безвісті) у районі проведення АТО |
04 |
||||||||||||
Діти, один з батьків яких загинув під час масових акцій громадянського протесту |
05 |
||||||||||||
Діти, зареєстровані як внутрішньо переміщені особи |
06 |
||||||||||||
Рідні діти батьків вихователів або прийомних батьків, які проживають в одному дитячому будинку сімейного типу або в одній прийомній сім’ї |
07 |
||||||||||||
Діти, взяті на облік службами у справах дітей як такі, що перебувають у складних життєвих обставинах |
08 |
||||||||||||
Діти з інвалідністю |
09 |
||||||||||||
Діти з багатодітних сімей |
10 |
||||||||||||
Діти з малозабезпечених сімей |
11 |
||||||||||||
Діти, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи |
12 |
||||||||||||
Діти, батьки яких загинули від нещасних випадків на виробництві або під час виконання службових обов'язків |
13 |
||||||||||||
Діти, які перебувають на диспансерному обліку |
14 |
||||||||||||
Талановиті та обдаровані діти - переможці міжнародних, всеукраїнських, обласних, міських, районних олімпіад, конкурсів, фестивалів, змагань, спартакіад, відмінники навчання, лідери дитячих громадських організацій |
15 |
||||||||||||
Діти учасники творчих колективів та спортивних команд |
16 |
||||||||||||
Діти працівників АПК та соціальної сфери села |
17 |
* Надавати інформацію Азєговій Г. Д. (каб. 107) до 02 та 17 числа у паперовому варіанті, починаючи з червня
Таблиця 2
ОЗДОРОВЛЕННЯ
станом на звітну дату (наростаючим підсумком з початку року)
№ |
Район/місто |
|||||
1. |
Кількість працюючих закладів ОЗДОРОВЛЕННЯ |
|||||
Всього |
Держ. бюджет |
Обласний бюджет |
Місцевий (районний) бюджет |
Залучені кошти |
||
2. |
Кількість оздоровлених дітей всього, в тому числі дітей, які фактично знаходяться на оздоровленні, з них: |
|||||
2.1 |
Діти-сироти, діти позбавлені батьківського піклування |
|||||
2.2 |
Діти осіб, визнаних учасниками бойових дій |
|||||
2.3 |
Діти, один із батьків яких загинув (пропав безвісті) у районі проведення АТО |
|||||
2.4 |
Діти, один із батьків яких загинув під час масових акцій громадянського протесту |
|||||
2.5 |
Діти, зареєстровані як внутрішньо переміщені особи |
|||||
2.6 |
Рідні діти батьків вихователів або прийомних батьків, які проживають в одному дитячому будинку сімейного типу або в одній прийомній сім'ї |
|||||
2.7 |
Діти, взяті на облік службами у справах дітей як такі, що перебувають у складних життєвих обставинах |
|||||
2.8 |
Діти з інвалідністю |
|||||
2.9 |
Діти, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи |
|||||
2.10 |
Діти з багатодітних сімей |
|||||
2.11 |
Діти з малозабезпечених сімей |
|||||
2.12 |
Діти, батьки яких загинули від нещасного випадку на виробництві або під час виконання службових обов’язків |
|||||
2.13 |
Діти, які перебувають на диспансерному обліку |
|||||
2.14 |
Талановиті та обдаровані діти – переможці міжнародних, всеукраїнських, обласних, міських, районних олімпіад, конкурсів, фестивалів, змагань, спартакіад, відмінники навчання, лідери дитячих громадських організацій |
|||||
2.15 |
Діти учасники творчих колективів та спортивних команд |
|||||
2.16 |
Діти працівників АПК та соціальної сфери села |
|||||
2.17 |
Інші діти |
|||||
3. |
Кількість дітей, які оздоровлені в закладах за межами регіону |
|||||
4. |
Кількість дітей, які оздоровлені в закладах за межами України |
|||||
5. |
Кількість дітей, які оздоровлені спільно з батьками |
|||||
6. |
Кошти заплановані на оздоровлення: |
|||||
7. |
Кошти використані на оздоровлення на звітну дату: |
Посада відповідальної особи підпис ПІБ відповідальної особи
* Надавати Татаровській О.В. (каб 107) до 02 та 17 числа у паперовому варіанті, починаючи з червня до жовтня.
Таблиця 3
ВІДПОЧИНОК
станом на звітну дату (наростаючим підсумком з початку року)
1. |
Кількість працюючих закладів ВІДПОЧИНКУ |
|||||
Всього |
Держ. бюджет |
Обласний бюджет |
Місцевий (районний) бюджет |
Залучені кошти |
||
2. |
Кількість дітей, які охоплені послугами відпочинку, з них: |
|||||
2.1 |
Діти-сироти, діти позбавлені батьківського піклування |
|||||
2.2 |
Діти осіб, визнаних учасниками бойових дій |
|||||
2.3 |
Діти, один із батьків яких загинув (пропав безвісті) у районі проведення АТО |
|||||
2.4 |
Діти, один із батьків яких загинув під час масових акцій громадянського протесту |
|||||
2.5 |
Діти, зареєстровані як внутрішньо переміщені особи |
|||||
2.6 |
Рідні діти батьків вихователів або прийомних батьків, які проживають в одному дитячому будинку сімейного типу або в одній прийомній сім'ї |
|||||
2.7 |
Діти, взяті на облік службами у справах дітей як такі, що перебувають у складних життєвих обставинах |
|||||
2.8 |
Діти з інвалідністю |
|||||
2.9 |
Діти, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи |
|||||
2.10 |
Діти з багатодітних сімей |
|||||
2.11 |
Діти з малозабезпечених сімей |
|||||
2.12 |
Діти, батьки яких загинули від нещасного випадку на виробництві або під час виконання службових обов’язків |
|||||
2.13 |
Діти, які перебувають на диспансерному обліку |
|||||
2.14 |
Талановиті та обдаровані діти – переможці міжнародних, всеукраїнських, обласних, міських, районних олімпіад, конкурсів, фестивалів, змагань, спартакіад, відмінники навчання, лідери дитячих громадських організацій |
|||||
2.15 |
Діти учасники творчих колективів та спортивних команд |
|||||
2.16 |
Діти працівників АПК та соціальної сфери села |
|||||
2.17 |
Інші діти |
|||||
3. |
Кошти заплановані на відпочинок: |
|||||
4. |
Кошти використані на відпочинок на звітну дату: |
Посада відповідальної особи підпис ПІБ відповідальної особи
* Надавати Татаровській О.В. (каб 107) до 02 та 17 числа у паперовому варіанті, починаючи з червня до жовтня |