Як учні обирають профіль навчання

    педрада 1 Протягом останніх двох років Херсонська загальноосвітня школа №39 школа стала базою для
проведення нестандартних педрад та семінарів для слухачів курсів Херсонської академії неперервної освіти. До участі в педагогічних радах залучаються батьки, випускники школи, представники вищих навчальних закладів, громадських організацій, методичного кабінету.

     Січневе засідання  педради відбулася у формі презентації з теми: «Профільність як важливий чинник
в організації наступності навчання».

 

    У інтерактивному заході взяли участь 25 заступників директорів освітніх закладів області ( слухачі курсів ХАНО), представники управління освіти Херсонської міської ради, завідувач науково-педрада 2методичної лабораторії управління Херсонської академії неперервної освіти Кузьмич Т.Т. та вчителі англійської мови Яковлева В.Л. (школа №38) та Жулинська А.М. (гімназія №6) – колишні випускниці школи №39.

   Учасники педради переглянули панораму презентацій з досвіду роботи педагогів кафедри іноземної
філології - Маренчук О. М. (Заслужений працівник освіти України, відмінник освіти України, ,вчитель – методист, керівник авторської педагогічної майстерні « Досконалість»), Михайленко Н. І. (вчитель вищої категорії), та молоді вчителі з іноземної мови Старостіна О. О. й Троценко О. В. щодо впровадження
профільного навчання. У своїх виступах педагоги продемонстрували різноманітні інтерактивні технології, які позитивно впливають на результативність навчального процесу в профільних класах та життєвий вибір учнів. Кожен з них акцентував увагу слухачів на найголовніших, на його думку, чинниках що впливають на ефективність профільного навчання та вносив пропозиції щодо наступних
кроків по його вдосконаленню.

    Колишні випускниці школи №39, учасники зазначеної педагогічної ради, Яковлева В. Л. () та Жулинська А.М. (вчителі англійської мови школа №38 та гімназія №6) зазначили, що вирішальним чинником у виборі профілю навчання та професії для них був приклад роботи вчителя англійської мови, а тепер директора школи №39. Молоді колеги поділилися своїм досвідом роботи, подякували педагогам школи №39 за неоціненний скарб, який вони передали своїм учням. Назавжди у їхній пам'яті залишаться уроки-подорожі,рольові ігри, екскурсії, уроки етикету, ток – шоу.

   На думку і сьогоднішніх учнів, учасників педагогічної ради, одним із головних чинників, який впливає на їх вибір профілю навчання є імідж вчителя, високий професійний рівень викладання ним предмету, його любов до дітей і та матеріальна база учбового кабінету .

     Саме тому 2010 році за бажанням учнів, батьків та за наявності відповідних кадрів й матеріально-технічної бази у школі було введено профільне навчання з іноземної філології. Підтвердженням правильності обрання профілю є високі результати випускників школи на зовнішньому незалежному оцінюванні з англійської мови та вступ випускників до вищих навчальних закладів.

     Гості педради подякували педколективу за створену скарбницю досвіду та змістовну програму практичного навчання для колег зі шкіл області.

 

 

 

Друк