На шляху удосконалення профорієнтаційної роботи

   У березні в рамках Дня відкритих дверей на базі Херсонського державного університету відбувся науково-практичний семінар „ Довузівська підготовка в системі неперервної освіти: історія, теорія, практика".

    Актуальні питання розглядалися на семінарі: професійне самовизначення учнівської молоді; особливості профорієнтаційної роботи; моніторинг якості підготовки старшокласників до навчання у вищих навчальних закладах; діагностика та проектування особистісного розвитку та соціалізації старшокласників в аспекті профорієнтаційної роботи тощо.

    Учасниками заходу були науковці Херсонського державного університету, спеціалісти управління освіти
Херсонської міської ради, керівники та колективи херсонських шкіл №11, 55, НВК
№48, 56, гімназії №20, фізико-технічного ліцею при ХНТУ та ДНУ.

    Усі присутні на семінарі дійшли висновку, що профорієнтаційна робота в школі, навчання в центрах довузівської підготовки мають бути спрямовані на учня, ураховуючи його індивідуальність, нахили, прагнення до самореалізації.

    Адже усвідомлений вибір профільного навчання, а згодом професії – це запорука успішної людини в майбутньому.

Друк