Соціально-екологічний проект в дії…

сміття 1У херсонських садочках триває робота по впровадженню соціально-екологічного проекту «Виховання культури сортування сміття та поводження з відходами», ініційованого громадською організацією «Асоціація працівників закладів освіти м. Херсона та реалізованогоза підтримки управління освіти Херсонської міської ради. Проект впроваджується з метою формування практичних умінь та навичок системи роздільного збору побутових відходів як основної передумови санітарного та екологічного стану м. Херсона серед учасників виховного процесу дошкільних закладів.

 

        сміття2    У реалізації проекту беруть участь усі садочки міста. Апробували проект упродовж минулого навчального року в 20 садочках розміщених на території Дніпровського району м. Херсона. Очолили цю роботу педагоги екологічного центру Херсонського ясла-садка № 73 «Бджілка».

Застосовуючи різноманітні форми роботи працівники дошкільних закладів велику увагу приділили спільній праця батьків, дітей, громади. Так, батьки разом з дітьми брали участь у екологічних акціях «Усі хочуть жити в чистому місті», «Маленькі економчики», «Збір макулатури – справа корисна», у міській екологічній акції «День сталої енергії» та інші. До цих заходів долучилося понад 200 батьків та їх діти. Вихованці та батьки приймали участь у екологічних конкурсах на кращу екологічну сумку «Друге життя – сміття», «Друге життя непотрібної речі», «Еко ялиночка» та інші.

У рамках реалізації соціально-екологічного проекту було розроблено та оформлено: дидактичні ігри «Посортуй сміття», «Збери макулатуру», «Поле непотрібних речей», «Природні ресурси», »Будь природі другом» та інші.. Створені агітаційні листівки та буклети «Виховуємо бережливих», «Хочеш чисто навкруги, ти, будь-ласка не сміти», «Корисний вихід для відходів», «Як навчитися сортувати сміття у себе вдома», «Як позбутися сміття». Проведено ряд консультацій для батьків «Як правильно сортувати сміття», «Навчимо дітей сортувати сміття», «До природи не неси шкоди».

Для організації освітньої діяльності, розвитку пізнавальної активності і розвитку самостійності дітей були виготовлені лепбуки «Будь природі другом», які відповідають всім вимогам до предметно-розвивального середовища, інформативні і багато функціональні.

Уся діяльність була спрямована на те, щоб отримані дітьми знання про природне довкілля підкріплювалися практичною екологічною діяльністю та наочними прикладами для того, щоб дитина змогла відчути себе частиною природи, отримати радість пізнання світу природи. Реалізуючи проект вихованців вчили зв’язати у своїй уяві дії, вчинки і результат та розуміти, що від середовища, в якому ми живемо залежить все: здоров’я, охорона природи і наш добробут.

                                   

Друк