Написання науково-дослідницьких робіт – процес довготривалий та поетапний. Поетапно пройшла й навчальна сесія обдарованої молоді учнівського товариства «Логос» МАН (відділення «Біологія», «Екологія та аграрні науки»).
Першочергово організатори сесії наголосили на вмінні майбутніх юних дослідників самостійно та аргументовано мислити, що спонукає до пізнання навколишнього середовища та самих себе. Цими навичками оволодівали під час тренінгу «Мислимо критично та креативно» (за методикою Метью Ліпмана «Філософія для дітей»).
У тренінгу взяли участь школярі навчальних закладів № 3, 4, 21, 30, 46, 56. Учасники активно спілкувалися, ставили питання, висвітлювали проблеми та дружньо їх обговорювали, проявляли своє бачення вирішення питань, аналізували, синтезували, класифікували та, взагалі, вчилися критично та креативно мислили.
Наступним кроком навчальної сесії стало відвідування бібліографічного відділу Херсонської обласної універсальної наукової бібліотеки імені Олеся Гончара, де учні отримали навички роботи з літературними джерелами.
Й на останок пройшли зустрічі з керівниками майбутніх науково-дослідницьких робіт, провідними викладачами ХДУ та ХДАУ, які надали школярам консультації щодо вибору теми дослідження, складання плану та проведення експерименту.