1. Мета і завдання інтелектуальної гри:
- 1Стимулювати створення інтелектуальних клубів у закладах освіти для школярів під керівництвом шкільних учнівських парламентів;
- 2Розвивати вміння мобілізувати власні знання в екстрених ситуаціях;
- 3Стимулювання творчого, інтелектуального, духовного розвитку особистості;
- 4Надання можливості учасникам в цікавій ігровій формі перевірити свої знання (Мультимедійний - фото, відео-, аудіозаписи показані на моніторі);
- 5Розкриття творчих здібностей учнів, розвиток нестандартного мислення;
- 6Формувати лідерські якості у членів шкільних парламентів та навики організації інтелектуальних ігор для школярів.
2. Учасники гри.
В інтелектуальній грі беруть участь 2 команди, учні 5 – 6 класівзагальноосвітніх навчальних закладів у складі 5 осіб і один капітан віком 11-12 років, тобто 6 гравців у команді.
3. Керівництво грою.
3.1. Загальне керівництво грою здійснюється членами комісії з питань освіти та науки Міського учнівського парламенту при управлінні освіти Херсонської міської ради (Міський центр науково-технічної творчості учнівської молоді) за підтримки управління освіти.
3.2. Проводять гру члени міського інтелектуального клубу «Ерудит» на базах свої загальноосвітніх навчальних закладів.
4. Умови проведення гри.
4.1.Гра складається з 4 турів: І тур – «Вгадай казкового героя», II тур «Вгадай мультфільм за кадром», III тур – «Вгадай мелодію», IV тур – «Казкова пантоміма».
4.2.Під час І туру командам дається по 10 однакових питань, з характеристикою різних казкових персонажів (з них 5 фотопитань). Час на обміркування – 10 секунд. Команди, які знають відповіді, фіксують їх на аркуші паперу. За командою ведучого, який починає читати питання, представники команд називають свій варіант відповіді. Якщо відповідь затримується більше, ніж на 2 секунди, то версія команди не враховується. За правильну відповідь нараховується один бал – жетон. Жетони складаються до копілки команди.
4.3. Під час ІІ туру кожній команді пропонується по 5 різних фрагментів з мультфільмів. Час на роздуми - 10 секунд. За кожну правильну відповідь команда отримує по 2 жетони.
4.4.У конкурсі «Вгадай мелодію» кожній команді пропонується прослухати по 5 різних фрагментів мелодій з мультфільмів. Час на роздуми – 10 секунд. За кожну правильно вгадану мелодію команда отримує по 2 жетони.
4.5. У конкурсі «Казкова пантоміма» беруть участь 2 учні – капітани кожної з команд. Капітан команди отримує картку, на якій написані слова – персонажі мультфільмів та казок. Його завдання – пояснити своїй команді за 1 хвилину якнайбільше слів, не називаючи їх. За кожне правильно зрозуміле слово команда отримує1жетон..
5. Підведення підсумків гри.
5.1.Результати оголошуються по закінченню кожного туру. Остаточний заліковий показник команд оголошується у кінці гри.Журі підраховує кількість зібраних жетонів. Визначає команду переможця гри.
5.2.Команди-учасники відзначаються дипломами .